Hoe werkt het?

Wilt u meer controle over de uitgaven van uw werkkleding? Met onze softwareoplossing geeft u uw eigen medewerkers toegang tot een bestelportal waar zij de voor hen samengestelde werkkleding kunnen bestellen. Met deze software bespaart u kosten op werkkleding en krijgt u inzicht in het verbruik. U kunt de uitgaven vooraf controleren.


Inloggen

Inloggen

De werknemer ontvangt de inloggegevens en kan via uw eigen website inloggen op een beveiligd gedeelte waar de werknemer zijn eigen kleding kan inzien en bestellen aan de hand van een budget of punten systeem.

Dashboard/rapportage

Dashboard/rapportage

Meten is weten. Krijg inzicht in het verbruik per werknemer van bedrijfskleding.

Verschillende kledingpakketten

Verschillende kledingpakketten

Stel per afdeling in welke kleding en schoenen uw werknemers mogen bestellen. Daarbij kunt u meteen ook de maten koppelen zodat de kans op retouren klein is.

Opdrukken/ bedrukkingen

Opdrukken/ bedrukkingen

Aan elk kleding stuk kunt u de gewenste opdruk koppelen. Besteed u de opdrukken uit dan kunt u zelfs de drukkerijen koppelen zodat zij weten op welk kleding stuk welke opdruk moet komen.

Persoonlijk

Persoonlijk

In onze software kunt u de kleding zelfs personaliseren. Dat wil zeggen u kunt een opdruk persoonsgebonden maken. Dit kan de naam van de persoon zijn, functie of hulpverleners kenmerk.

Goedkeuring

Goedkeuring

Indien de werknemer een bestelling plaatst kan de verantwoordelijke binnen de organisatie deze bestelling (indien gewenst) accorderen, bestellingen kunnen ook direct worden geplaatst zonder goedkeuring deze instelling kunt u zelf beheren. Op deze manier houdt u altijd de controle.

Bestelbevestiging

Bestelbevestiging

Uiteraard ontvangt de werknemer een mail wanneer de bestelling doorgevoerd wordt.

Labelprinter

Labelprinter

Om de bestelling uit te geven kunt u de pakketjes vooraf verpakken en eenvoudig voorzien van de juiste labels.

Koppeling personeelsdatabase

Koppeling personeelsdatabase

Geen onnodige werkzaamheden of werkzaamheden op verschillende plaatsten. U kunt uw personeel database direct koppelen aan het KMS. Komt er een nieuwe medewerker dan ontvangt deze de inloggevens om in het KMS te kunnen bestellen. Gaat er een medewerker uit dienst dan vervalt de inlog mogelijkheid.

Klant voorraad

Klant voorraad

Heeft u klanten die zelf de uniformen of bedrijfskleding op voorraad hebben, dan kunnen ze gebruik maken van onze klantvoorraad oplossing. Met min en max voorraden per artikel en per maat. Uw klant kan zelf in de interne voorraden kijken per vestiging.

Uw eigen voorraad

Uw eigen voorraad

Heeft u de bedrijfskleding zelf op voorraad dan kunt u deze voorraad toevoegen in het systeem. U kunt max en min. Voorraden toevoegen en u ontvangt bericht wanneer de minimale voorraad is bereikt. Eventueel kan het zelfs direct in het inkoopvoorstel terecht komen. Er zijn tevens voorraad posities en meerdere magazijnen.

Retouren procedure

Retouren procedure

Is er onverhoopt toch iets mis gegaan dan kunt u dit middels het retourproces afhandelen. U kunt zelf de reden in het KMS aangeven met de daarbij horende acties zoals het automatisch corrigeren van credits bij een werknemer van uw klant. Ook is dit handig bij het retourneren van passamples.

Kleding aanpassingen

Kleding aanpassingen

In het systeem kunt u indien u dit wenst vermakingen en kledingaanpassingen aangeven. Per medewerker kunt u dan de aanpassing doorvoeren. Uiteraard wordt dit vast gelegd en bij een volgende bestelling weer doorgevoerd.

Toevoegen van de gewenste kleding

Toevoegen van de gewenste kleding

In onze software kunt u producten handmatig invoeren of in een bulk in één keer via een CSV import. U kunt de leveranciers zelf aan maken zodat u van niemand afhankelijk bent.

Opwaarderen van punten

Opwaarderen van punten

Binnen het systeem is het mogelijk maandelijks automatisch punten te laten toekennen aan uw werknemers. Mocht een medewerker extra punten nodig zijn omdat de kleding beschadigd is geraakt dan kunt u tevens per werknemer punten toekennen en aangeven waarom u de punten hebt toegekend.

Online betaling

Online betaling

Indien gewenst kan de werknemer ook zelf kleding bestellen en bijbetalen met bijvoorbeeld Ideal.

Pakbon

Pakbon

Wanneer u zelf de kleding uitgeeft heeft u de mogelijkheid om te gaan werken met een pakbon.

Status van de order

Status van de order

Wanneer de order is ingepakt en de label is afgedrukt of een pakbon is gemaakt kan de medewerker in het portaal de status van de lopende bestelling volgen en bekijken.

Inkopen

Inkopen

Gaat u de bedrijfskleding inkopen bij uw leverancier dan is er een mogelijkheid om een inkooporder aan te maken. Deze inkoop kan eventueel gekoppeld worden aan de leverancier.

Koppelingen

Koppelingen

Werkt u met een eigen Erp systeem en wilt u het KMS hieraan koppelen dat is deze optie mogelijk.

Bestellimieten

Bestellimieten

In het KMS voor bedrijven kunt u instellen hoeveel kledingstukken de werknemer mag bestellen in een bepaalde periode. Hiermee voorkomt u dat werknemers te veel dezelfde kledingstukken kunnen bestellen.

Meerdere eigen afbeeldingen toevoegen

Meerdere eigen afbeeldingen toevoegen

U kunt bij elke afzonderlijke klant en het product eigen meerdere afbeeldingen toevoegen. Zo kunt u afbeeldingen uploaden in kleur en met logo van de klant.

Magazijnfuncties

Magazijnfuncties

Binnen uw eigen organisatie kunt u uw eigen medewerkers koppelen aan diverse magazijnen. Zo kunt u het bedrukken van de kleding perfect beheersen en aansturen. Er is ook een mogelijkheid om externe drukkerijen en of borduurstudio’s toegang te geven. Op deze manier houdt u alles goed onder controle en wordt de kleding sneller uitgeleverd aan de eind gebruiker.

Facturatie

Facturatie

Wanneer u de order van de bedrijfskleding heeft uitgeleverd kunt u in ons KMS een factuur draaien die automatisch naar de klant wordt verzonden. Eventueel kunnen wij dit proces ook koppelen aan uw boekhoudsoftware voor nog meer gemak en tijdswinst.

Productwisselaar

Productwisselaar

Uw leverancier besluit dat een product uitlopend is. Met de productwisselaar kunt u makkelijk de producten wisselen. U selecteert het huidige product en zoekt een goede vervanger. Het systeem controleert of de kleuren en maten overeenkomen. Bij alle werknemers waaraan het product is gekoppeld wordt het juiste product toegevoegd met de juiste maat. Simpel en tijdbesparend!

Inzicht voor uw klant

Inzicht voor uw klant

Uw klant heeft een eigen dashboard waarin alles in te zien is. Ook de orderstatus en backorders zelfs de facturen kunnen hier nogmaals ingezien of gedownload worden. Uw klant kan exports draaien in excel en zien hoe de verhoudingen intern onder de werknemers is.

Binnenkomende goederen binnen melden

Binnenkomende goederen binnen melden

Wanneer u een inkoop heeft gedaan bij uw leverancier maakt ons systeem een inkoopnummer aan. Zodra de producten binnenkomen kunt u deze inboeken doormiddel van handscanners. Omdat het inkoopnummer gekoppeld is met het ordernummer van de klant wordt alles op de juiste order afgeboekt. Dit scheelt tijd en voorkomt veel uitzoekwerk.

Prijsafspraken met uw klant

Prijsafspraken met uw klant

U kunt in ons KMS prijsafspraken vastleggen met elke klant afzonderlijk. Dit kan op basis van inkoopprijzen, bruto verkoopprijzen of vaste prijsafspraken die u zelf kunt invoeren. Prijswijzigingen op basis van inkoop en verkoopprijzen worden automatisch bijgewerkt. Uw eigen vaste prijs kunt u met een calculator zelf verhogen.

Transfervoorraden

Transfervoorraden

Wanneer u opdrukken koppelt aan de kleding en deze kleding wordt besteld zal hierna ook de transfer afgeboekt worden. U kont dus niet meer voor de verrassing dat de transfers op zijn.

Product Informatie Manager

Product Informatie Manager

Wij hebben de mogelijkheid om de data van uw leveranciers beschikbaar te maken in het KMS. Dit gaat via ons eigen ontwikkelde PIM systeem. Uw database altijd up-to-date met de juiste productdata van uw leverancier.