Kleding Management Systeem
Bedrijfskleding beheersysteem
Zeg eens eerlijk, gaat er in uw bedrijf ook veel fout met bestellingen van bedrijfskleding of persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s)? Komt er geregeld een Excel-file met een bestelling via e-mail binnen? U bent hier vast veel tijd aan kwijt en fouten zijn onvermijdelijk. Het bedrijfskleding beheersysteem van KMS-Software is speciaal ontwikkeld om u, uw klanten en hun werknemers tijd (en geld) te besparen en de registratie beter en makkelijker te maken. Onze Bedrijfskleding beheersysteem is één van de beste in de markt. Wilt u daar bewijs van zien? Vraag meteen een demo aan of kijk voor meer informatie op deze pagina!
Wij richten het bedrijfskleding beheersysteem ‘op maat’ voor u in
Met ons bedrijfskleding beheersysteem is het beheren van de bestellingen van bedrijfskleding of PBM’s een peulenschil. We richten het systeem op maat voor uw bedrijf in en passen het volledig aan uw wensen aan. Hoe we dat doen? Na een passessie, waarin de maten van alle werknemers van uw klanten opgenomen worden, nemen we al deze gegevens op in uw bedrijfskleding beheersysteem. Dat geldt ook voor het afleveradres, de artikelen waaruit gekozen kan worden en, indien gewenst, een maximaal budget. Heeft uw klant meerdere bedrijven, dan kunnen we hun werknemers koppelen, zodat hun gegevens mee overgaan wanneer de werknemer tussen deze bedrijven wisselt. U merkt het, het gebruik van het bedrijfskleding beheersysteem van KMS-Software maakt het geheel inzichtelijk en controleerbaar.
Dé softwareoplossing voor u, uw klanten en hun werknemers
Met onze software voor het bedrijfskleding beheersysteem kunnen uw klanten en hun werknemers eenvoudig en snel een bestelling plaatsen. Klanten kunnen ervoor kiezen werknemers, via een eigen inlog code, toegang te geven tot een bestelportal waarin zij de voor hen samengestelde bedrijfskleding en PBM’s kunnen bestellen. Alle maten zijn bekend en werknemers kunnen kiezen uit een vaststaand assortiment, eventueel binnen een vooraf vastgesteld budget. Zo kan er nooit meer besteld worden dan dat er is afgesproken. Uw klanten kunnen gegevens en overzichten opvragen van hun werknemers en hun bestellingen. Die rapportage kan per werknemer, per afdeling of per bedrijf getoond worden. Bestellingen komen online bij u binnen en kunnen snel verzendklaar gemaakt worden. Dat scheelt u en uw klanten aanzienlijk veel administratiewerk en dus kostbare tijd. Een win-win situatie!
Met ons bedrijfskleding beheersysteem haalt u een totaaloplossing in huis
✓ Aanzienlijke tijdsbesparing en daarmee kostenbesparing
✓ Minder fouten; maten en budgetten zijn bekend in het systeem
✓ Eigen administratie van bedrijfskleding en PBM’s is niet meer nodig
✓ Eenvoudige, duidelijke rapportage van uitgifte en bestellingen
✓ Nooit méér bestellen als afgesproken
Ontdek de vele voordelen van ons bedrijfskleding beheersysteem. Neem contact met ons op wanneer u nog vragen hebt of vraag direct, geheel vrijblijvend, een demo aan!
Met ons KMS bent u minder tijd kwijt om een webshop voor een klant in te richten.
Met het bedrijfskleding beheersysteem van KMS-Software haalt u eenvoudige, overzichtelijke software in huis waarmee u de kans op fouten minimaliseert. Wat wilt u nog meer?
Waarom bedrijven voor ons KMS?
Deze vraag kunnen onze klanten natuurlijk het beste beantwoorden. U kunt deze klanten vinden bij onze referenties. Kent u één van hen dan kunnen zij u overtuigen waarom zij voor ons hebben gekozen. Wij willen de beste zijn en blijven!
KMS Software
Een ontwikkeld systeem voor bedrijven welke bedrijfskleding verkopen.
KMS Software is onderdeel van Innovationsoft BV.
Handige links
Contact
Kerstraat 25
7641 BS Wierden
0546-579497
info@innovationsoft.nl