De koper/het management profiteert van eenvoud en controle.

Met het inloggedeelte wordt het totale verbruik duidelijk weergegeven en is het inzichtelijk per medewerker / vervoerder. De inkoper kan een bestelling autoriseren en zelf bestellingen plaatsen en bekijken. Bovendien wordt de status van de bestelling weergegeven.


Inloggen

Inloggen

Uw klanten loggen in via uw website in een eigen omgeving van het KMS. Dit noemen wij de voorkant. U bent degene die de inloggegevens verstrekt aan uw klanten zodat deze kunnen inloggen. Het KMS is te bereiken via uw eigen domein. Via een button op uw website komen uw klanten dan hier terecht. Ook de werknemers of dragers kunnen hier inloggen.

Dashboard

Dashboard

Wanneer uw klant is ingelogd zien zij een dashboard waarin het totale verbruik zichtbaar is, maar ook het verbruik per werknemer/drager en de meest bestelde producten. Tevens kan uw klant een jaaroverzicht inzien. Op deze manier heeft uw klant veel inzicht in het verbruik van zijn dragers.

Orders accorderen

Orders accorderen

Uw klant heeft in overleg de mogelijkheid om eerst de orders van de werknemers/dragers te accoderen, voordat deze definitief besteld wordt. Eventueel kan uw klant op de hoogte gehouden worden via mail.

Producten

Producten

Alle producten die zijn geselecteerd voor de klant zijn op de producten/bestel pagina inzichtelijk. Uw klant kan voor zich zelf (voorraad, intern etc.) of namens een werknemer/drager een bestelling plaatsen. Tevens kan de inkoper filteren op categorie en product.

Administratie

Administratie

De klant kan orders verzamelen, inzien en in één klik alles versturen. Tevens kan uw klant een factuur controle uitvoeren.

Historie

Historie

Hier kan de klant de gehele historie inzien van bestellingen, producten en mutatie (credit opwaardering) overzichten.

Werknemers

Werknemers

Uw klant kan zelf werknemers toevoegen, verwijderen of wijzigen. Hier kan de klant ook credits aan werknemers toekennen. Onder de knop werknemers maten kunnen de maten worden aangepast. In overleg met uw klant bepaald u of dit ingeschakeld wordt.

Voorraad

Voorraad

Is uw klant voorraad houden op eigen locatie of in uw eigen magazijn? Dan kunt u de aantallen automatisch bijhouden en geeft het systeem aan wanneer een product de minimale voorraad heeft bereikt.

Uw Portal

Uw Portal

Het portaal voor jou als kledingleverancier is de slagader van het kledingbeheersysteem. Hier kun je alles instellen en klantgegevens invoeren.

Klant – Inkoper Portal

Klant – Inkoper Portal

De inkoper / het management profiteert van eenvoud en controle. Met het inloggedeelte wordt het totale verbruik duidelijk weergegeven en is het inzichtelijk per werknemer / vervoerder.

Werknemer – Drager Portal

Werknemer – Drager Portal

Het is belangrijk voor de werknemer dat het eenvoudig is en dat ze gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen. De drager ziet alleen de geselecteerde producten die hij kan bestellen.