Kleding Management Systeem
Persoonlijk budget
Met het KMS ontzorgt u uw klanten. Elke drager in het KMS krijgt een budget welke eventueel automatisch kan worden opgewaardeerd.
Kleding Management Systeem
Zoals onze slogan is: “totaaloplossing bedrijfskleding branche” hebben wij naast het KMS en het specifieke orderbeheer nu ook een Webshop. Wat onze webshop voor de bedrijfskleding uniek maakt is dat deze gekoppeld is aan het PIM systeem. Het Pim zorgt voor geoptimaliseerde product data.
Wellicht dat u nu problemen ondervindt met het filteren van categorieën, kleuren, maten of veiligheidseisen zoals een stalen neus bij een product in uw webshop. Doordat ons PIM hier slim mee omgaat zorgt dit er tevens voor de filters juist optimaal werken zonder dat dit extra tijd kost.
De webshop heeft dus goede filter mogelijkheden en de categorieën kunnen worden samengevoegd in het PIM zodat de dubbele categorieën in onze webshop verleden tijd zijn. Je kan dus categorieën samenvoegen zoals bijvoorbeeld een tuinbroek en een Amerikaanse overal. Dit betekend dat de bezoeker van de webshop een veel beter beeld heeft doordat het overzichtelijker wordt.
De webshop kan worden opgebouwd uit een offerte aanvraag of daadwerkelijk afrekenen met Ideal.
Ons kleding management systeem beschikt over drie portals één voor u als bedrijfskleding leverancier, één voor uw klant/inkoper/directie en een portal voor de drager/werknemer. Op deze manier is de werking zeer eenvoudig en overzichtelijk.
Met het KMS ontzorgt u uw klanten. Elke drager in het KMS krijgt een budget welke eventueel automatisch kan worden opgewaardeerd.
Stel samen met uw klant het pakket samen per afdeling of team. Ieder team of afdeling kan een eigenuitstraling krijgen.
Bestaat een bedrijf uit meerder vestigingen of afdelingen met een eigen inkoper of directeur? Het KMS zorgt voor de afhandeling op alle niveau’s.
Elke drager kan afzonderlijk een eigen kleding inzien en zeer eenvoudig bestellen. De producten kunnen afgestemd worden per medewerker.
Heeft u wederverkoper of dealers? Ook zij kunnen eenvoudig bestellen in het KMS. De keuze is alle producten of de geselecteerde producten weer te geven.
Om een goed inzicht te krijgen wat er gebeurd in het KMS kan er binnen het KMS op diverse gegevens worden gefilterd en selecties worden gemaakt.
Heeft een drager niet voldoende budget dan bestaat er binnen het KMS de mogelijkheid dat een drager het restant van de kosten zelf kan bij betalen.
U wilt vanzelfsprekend dat uw klanten uw bestel omgeving herkennen. Wij zorgen ervoor dat uw huisstijl in het KMS wordt geïmplementeerd.
Binnen het KMS is een feedbackmodule waar dragers vragen kunnen stellen en deze kunnen door de klant als wel door u worden ingezien en afgehandeld.
Bestellingen binnen het KMS kunnen worden gekoppeld aan een project of kostenplaats. Op deze manier heeft uw klant het optimale inzicht.
Om adres invoer vereenvoudigen en fouten te voorkomen wordt er binnen het KMS gebruik gemaakt van een postcode check.
Naast het KMS hebben wij ook de mogelijkheid om een webshop te realiseren of een online catalogus. Hier kunt u producten inzien maar niet bestellen.
Heeft u een ERP systeem dan kunnen wij het KMS hiermee koppelen. De koppeling zorgt ervoor dat de meeste handelingen automatisch worden afgehandeld.
Omdat wij onze eigen software ontwikkelen zijn maatwerk mogelijkheden meer regel dan uitzondering. Uw wensen worden daarin compleet gerealiseerd.
U kunt per klant kiezen of zij gebruik maken van credits of het daadwerkelijke bedrag mogen inzien. Er bestaat een mogelijkheid om een verdeelsleutel hieraan te koppelen.
Per product kunt u opdrukken koppelen en afbeeldingen of een borduurkaart toevoegen. Eventueel is het zelfs mogelijk externe partijen hier toegang tot te verlenen.
Wanneer er een foutieve levering of bestelling is kan de drager de producten welke niet goed zijn retourneren, dit wordt tevens in de administratie overgenomen.
Naast kleding kunnen PBM’s ook worden toegevoegd. PBM’s hebben in veel gevallen een verloopdatum of een keuringsdatum. Dit wordt afgehandeld in het KMS.
De drager of inkoper kan de complete bestel historie inzien. In de historie kan aan de hand van een filter of zoekveld worden gezocht.
Uw klant kan aan de hand van de pakbon de bestelling online controleren. Op deze manier heeft uw klant alles inzichtelijk en kunnen er nooit misverstanden ontstaan.
Wat is er makkelijker als wanneer er een pakbon en eventueel een werkbon uit het KMS kan worden uitgedraaid? Dit kan eventueel comminicerem met het ERP pakket.
Indien een broek of ander kleding stuk vermaakt moet worden kan dit eenvoudig worden afgehandeld in het KMS. Eventuele meerprijzen kunnen worden doorberekend.
Wanneer er binnen een organisatie akkoord moet worden gegaan dat de kleding volgens de voorschriften dient te worden gedragen, dan kan dient de drager akkoord te gaan met deze regels.
Uw klant kan zelf via zijn eigen inlogportal werknemers/dragers toevoegen wijzigen of verwijderen. Tevens bestaat er een mogelijkheid om via exel een import te draaien.