De werknemer/drager logt in via uw eigen website. Hierop komt een button (in overeenstemming met u en uw website bouwer). U of uw klant kunnen deze inloggegevens verstrekken.
De werknemer/drager ziet direct de producten/bestelpagina met hun toegewezen producten. De werknemer/drager kan hier producten toevoegen aan de winkelwagen en vervolgens de inhoud van de winkelwagen bestellen. Dit werkt eigenlijk als een normale webshop, zodat het eenvoudig en duidelijk is voor de werknemer. Mocht de werknemer gebruik maken van credits dan wordt de hoeveelheid credits ook aangegeven.
Onder de knop orders kan de werknemer de status zien van het bestelproces, hierin staan de orders met de producten die in behandeling zijn of zijn afgerond. zo is het voor de werknemer ook overzichtelijk wat er besteld is.
Onder “mijn gegevens” kan de werknemer zijn of haar NAW gegevens aanpassen. Wanneer voor uw klant wenselijk is kan de werknemer/drager ook zelf zijn of haar maten aanpassen.
De werknemer kan ook feedback geven over producten/problemen, hierbij wordt het voor u duidelijk doormiddel van een overzicht wat het probleem is. U kunt als bedrijf zijnde hierop reageren en zorgen dat uw klanten en werknemers tevreden blijven.
Wij gebruiken cookie-technologie om u een betere surfervaring te bieden. U accepteert onze voorwaarden als u deze site blijft gebruiken.