Het registreren, beheren en uitleveren van bedrijfskleding en PBM’s was nog nooit zo eenvoudig. Samen met onze klanten uit de bedrijfskledingbranche ontwikkelden wij een uniek en op maat gemaakt orderproces voor de software van ons Kleding Management Systeem. Geen administratieve rompslomp meer, maar automatische pakbonnen, werkbonnen en facturen. Gaat u ook voor gemak?
Om u als leverancier het nodige administratief werk uit handen te nemen, hebben we een aantal administratieve processen geautomatiseerd in ons KMS. Wat betekent dat voor u? minder (administratief) werk, lagere kosten en meer gemak!
Uw KMS kan eenvoudig gekoppeld worden aan andere softwarepakketten, zoals een boekhoudpakket of ERP-systeem. U kunt het KMS ook koppelen aan bijvoorbeeld drukkerijen, borduurstudio’s, naaiateliers of vermaakstudio’s. Daarmee informeert u ze tijdig over komende orders en voorziet u ze direct van digitale werkbonnen. Daarnaast beschikt het Kleding Management Systeem over een complete planningsmodule, zodat ook de magazijnmedewerkers op de hoogte blijven en weten wat zij wanneer moeten doen..
Naast orderbeheer is ook inkoop bij uw leverancier een belangrijk onderdeel. Onze werkkleding software bevat een inkoopofferte die gekoppeld is aan orderbeheer.
Met behulp van een eenvoudig stoplicht kun je het bestelproces op de voet volgen en weet je hoe ver een bestelling gevorderd is. Wanneer een bestelling gedeeltelijk is ontvangen, kun je de producten al doorsturen naar je drukker of sticker zodat snelheid gegarandeerd is en de producten snel bij je klant worden afgeleverd.
Wij gebruiken cookie-technologie om u een betere surfervaring te bieden. U accepteert onze voorwaarden als u deze site blijft gebruiken.