Kleding Management Systeem
U wilt meer grip op de uitgifte van de bedrijfskleding? Met onze software oplossing kunt u uw eigen werknemers toegang geven tot een bestelportal waar zij de bedrijfskleding die voor hen is samengesteld kunnen bestellen. Doel van deze software is dat u bespaard op de bedrijfskleding en inzicht krijgt in het verbruik. Vooraf kunt sturen op de uitgaven.
De werknemer ontvangt de inloggegevens en kan via uw eigen website inloggen op een beveiligd gedeelte waar de werknemer zijn eigen kleding kan inzien en bestellen aan de hand van een budget of punten systeem.

Meten is weten. Krijg inzicht in het verbruik per werknemer van bedrijfskleding.

Stel per afdeling in welke kleding en schoenen uw werknemers mogen bestellen. Daarbij kunt u meteen ook de maten koppelen zodat de kans op retouren klein is.

Aan elk kleding stuk kunt u de gewenste opdruk koppelen. Besteed u de opdrukken uit dan kunt u zelfs de drukkerijen koppelen zodat zij weten op welk kleding stuk welke opdruk moet komen.

In onze software kunt u de kleding zelfs personaliseren. Dat wil zeggen u kunt een opdruk persoonsgebonden maken. Dit kan de naam van de persoon zijn, functie of hulpverleners kenmerk.

Indien de werknemer een bestelling plaatst kan de verantwoordelijke binnen de organisatie deze bestelling (indien gewenst) accorderen, bestellingen kunnen ook direct worden geplaatst zonder goedkeuring deze instelling kunt u zelf beheren. Op deze manier houdt u altijd de controle.

Uiteraard ontvangt de werknemer een mail wanneer de bestelling doorgevoerd wordt.

Om de bestelling uit te geven kunt u de pakketjes vooraf verpakken en eenvoudig voorzien van de juiste labels.

Geen onnodige werkzaamheden of werkzaamheden op verschillende plaatsten. U kunt uw personeel database direct koppelen aan het KMS. Komt er een nieuwe medewerker dan ontvangt deze de inloggevens om in het KMS te kunnen bestellen. Gaat er een medewerker uit dienst dan vervalt de inlog mogelijkheid.

Heeft u de bedrijfskleding zelf op voorraad dan kunt u deze voorraad toevoegen in het systeem. U kunt max en min. Voorraden toevoegen en u ontvangt bericht wanneer de minimale voorraad is bereikt.

Is er onverhoopt toch iets mis gegaan dan kunt u dit middels het retourproces afhandelen.

In het systeem kunt u indien u dit wenst vermakingen en kledingaanpassingen aangeven. Per medewerker kunt u dan de aanpassing doorvoeren. Uiteraard wordt dit vast gelegd en bij een volgende bestelling weer doorgevoerd.

In onze software kunt u producten handmatig invoeren of in een bulk in één keer via een CSV import. U kunt de leveranciers zelf aan maken zodat u van niemand afhankelijk bent.

Binnen het systeem is het mogelijk maandelijks automatisch punten te laten toekennen aan uw werknemers. Mocht een medewerker extra punten nodig zijn omdat de kleding beschadigd is geraakt dan kunt u tevens per werknemer punten toekennen en aangeven waarom u de punten hebt toegekend.

Indien gewenst kan de werknemer ook zelf kleding bestellen en bijbetalen met bijvoorbeeld Ideal.

Wanneer u zelf de kleding uitgeeft heeft u de mogelijkheid om te gaan werken met een pakbon.

Wanneer de order is ingepakt en de label is afgedrukt of een pakbon is gemaakt kan de medewerker in het portaal de status van de lopende bestelling volgen en bekijken.

Gaat u de bedrijfskleding inkopen bij uw leverancier dan is er een mogelijkheid om een inkooporder aan te maken. Deze inkoop kan eventueel gekoppeld worden aan de leverancier.

Werkt u met een eigen Erp systeem en wilt u het KMS hieraan koppelen dat is deze optie mogelijk.

In het KMS voor bedrijven kunt u instellen hoeveel kledingstukken de werknemer mag bestellen in een bepaalde periode. Hiermee voorkomt u dat werknemers te veel dezelfde kledingstukken kunnen bestellen.
